Jag har den inte.

Jag har varken kraft eller motivation för att skriva, men jag tycker att jag gör det ändå.
Idag var en sådan dag då man steg upp ur sängen och bara liksom tänkte att allt skulle gå just din väg. Allt skulle bli som du ville och allt skulle bara gå bra. Dagen började med att jag vaknade klockan halv 8, sedan somnade jag om till klockan halv 1 och väcktes sedan av den mest irriterande väckarklockan i världen, min lillasyster. Morgontrött och sömning gick jag upp och tittade på tv. Det hände inte så mycket på några timmar, men.........äsh jag orkar inte berätta om hela min dag, jag kommer till det viktiga. Mamma ska flytta, vilket betyder att jag också ska flytta med min lillasyster och min storebror och pappa stannar kvar. Jag vill INTE bo i den lägenheten jag ska bo i, det är ett jävligt illa kvarter och det bor bara en massa kriminella där! Jag VILL INTE!
VILL INTE
VILL INTE
VILL INTE
GAAAH! Jag är så jävla trött på allt som har med hemma att göra, jag vill bara BORT! Så fortsom möjligt, BORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.