Alla hjärtans dag.

Hejsan. Här sitter jag och skriver på alla hjärtans dag. Jag hoppas att Felicia blev glad för sitt te, det smakar nog gott. Jag fick se Wilda idag, hon var helt enkelt underbar och jättesöt, sen så fick jag se Felicia, och hon var också helt underbar! ♥ Ush vad jag saknar henne, det är tur att vi träffas på sportlovet. Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.
Tiden går ganska långsamt här, det är skönt på ett sätt, men när man längtar till saker är det bara irriterande, jag längtar som fan vill vecka 11. Då ska jag åka upp till göteborg med mina två systrar och sitta barnvakt för en söt liten unge, jag ska försöka lägga upp en bild på Chanel som också kommer vara där. Då ska jag iväg och köpa två piercingsmycken till framtiden, kanske något annat också, nageldekorationer kanske.
Jaja, nu ska jag inte sncaka om en massa onödigt.
Men jag saknar Felicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.