Det skär mig i hjärtat.

Det skär mig i hjärtat att se, höra och känna. Hur ett litet liv, aldrig får bli just det, ett liv.
Jag hatar att hon har fått det.
Jag kunda ha fått det istället.
Hon är värd så mycket.
Hon har skänkt en massa människor sitt happydust.
Hon borde få stanna här.
Så att alla kan känna hennes lycka.
Men det går inte.
För dig
Jag hatar dig
Varför finns du egentligen?
Du borde inte få finnas
Jag mår illa bara jag hör ditt namn!
Hon förtjänar så mycket mer
För allt hon har gjort
Jag ska göra allt för att hon ska få leva
Så känge som hon kan
Wilda. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.