Du.

Jag vet att jag inte borde.
Jag vet att jag inte borde.
Men jag kan inte låta bli
att förföras av din charm.
Du har en förmåga att viska saker
som låter så rätt i mina öron.
Du kysser mig
och då blir vi ett.
Jag lyder dig blindt.
Jag vet att jag inte borde.
Men jag kan inte låta bli att låta dig ta över
det blir så mycket lättare då.
Tror jag.
Jag kan bara stänga av mig själv
så tar du över.
Jag vet att du inte gör något bra
men jag orkar inte leva själv.
Jag vet att jag gör det värsta
flyr från omvärlden.
Men jag orkar inte
då får du ta över.
Men jag vet att du inte vill mig något gott
men du har en förmåga att manipulera mig.
Du.
Bara blotta tanken på dig gör mig illamående.
Men jag kan inte låta bli.
Jag ska bekämpa dig någon dag.
Någon dag.
Så ska du få se.
Då ska jag leva själv!
Men när kommer den dagen.
Jag orkar inte vänta.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vackert men ack så sorgligt :c <3

2010-02-09 @ 19:29:48
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.