Felicia, jag älskar dig!

Felicia fyller 15 år idag, och jag vill gratta henne med att berätta en sanning för henne.

Från det första ögonblicket jag träffade, såg dig i fyran alltså, så kände jag att det var början på något underbart. Du var så söt i dina glasögon! Jag har enormt mycket att tacka din pappa för, för om inte han hade sagt något till mig, hade jag aldrig träffat dig. Och då hade jag nog varit död.
Vi log mot varandra och sakta började en vänskap utvecklas, vi hade jättekul på ditt pjamasparty när vi satt uppe och kollade tonvis med film. Minnena med dig är de bästa minnen jag har, de finns alltid inuti mig och minnena är bara mina, för ingen annan har delat den stunden med just dig.
Skratten från oss två klingar än i mina öron, det är också det klingandet som hjälper mig att sova på natten. Du har alltid varit där, alltdi funnits där, din energi finns överallt där jag går, i mitt rum, i huset, i göteborg, allt innehåller Felicia. Du anar inte hur tacksam jag är, jag önskar att jag kunde visa det, ge dig flera tusen ton kärlek så som du har gett mig, och jag ska göra det bästa för att ge det till dig.
Du är helt underbar, någongång ska du titta dig i spegeln och vara nöjd med dig själv, för du är Felicia, den bästa av de bästa, ingen kan mäta sig med dig. Jag vet inte om du känner såhär, men jag känner en slags symbios mellan dig och mig, jag hade aldrig klarat mig utan dig, utan dig hade jag legat sunderskuren på govlet. Om det fanns skyddsänglar, så är du min. Jag har faktiskt börjat tänka på om du faktiskt är det. Du har alltid stått vid min sida och hjälpt mig, aldrig gett upp hoppet. jag gav upp ibland, och det ångrar jag, för du behövde hjälp du också, men jag såg det inte.
Jag lovar.
Jag släpper dig aldrig, du har kommit för nära mig nu. Jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig. Jag skulle göra allt för att få se dig glad och frisk igen! Ditt leende och skratt är det vackraste som finns, det är glitter som strös över jorden och får alla att le. Tillsammans ska vi klara det, jag med mitt trollspö pch du med din pilbåge, det finns inga gränser för vad vi inte kan göra. Vi förgör det onda, tar bort det, raderar det ur våra liv, kväver det, dödar det!
Hold my hand as we spread out our crystal wings.
We'll fly away to Neverland.
I will always be there with you.
No matter how far you are from me.
Just look up to the moon.
And think of me.
My energy will be there.
Stjärnorna förutspådde att vi skulle träffas, det bara känns så. Vi var menade att träffas, vår vänskap var förutbestämd.
The star dust only reaches two people on earth.
And that is you and me.
Jag hoppas att jag fick fram mitt budskap, jag hoppas att du får en underbar födelsedag! ♥
Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så jättemycket, Levi! Det är den bästa presenten jag fått! Du är en riktig vän och fan vad du är ovanlig, det finns inte många riktiga vänner. Jag har fått en, och jag är så himla lycklig... Jag vet att chansen var en på miljonen men en av dessa underbara kom till mig.

Jag tackar de krafter som gett mig dig.

Älskar dig med

Kramar <3

2010-02-19 @ 15:34:44
Postat av: Emelie

aww!<33

2010-02-21 @ 15:34:39
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.