Jag är så stolt! Och glad!

Idag är jag glad, och stolt över Felicia för att hon är bäst!
Jag var på ett kalas för henne idag, hela hennes släkt var där, och jag förstås, det var faktiskt mycket mysigt. Jag fick se Wilda på närmare håll, hon var så söt! Och så fick jag umgås med Felicia!
I veckan så ska jag och Felicia sova över! Hurra för oss! Vi ska på bio också, men dock vet vi inte vilken film vi ska se, jag är lite sugen på Åskviggen eftersom vi läste boken i 6:an och den var faktiskt bra. Dock så gör dom ju om en massa i filmerna, men det hade varit ganska kul att se den.
Men i och för sig så verkar Alicie i underlandet mycket lockande!

Hold my hand and fly with me.
To the gates of Neverland.
You shall not be afraid of anything.
I will always be at your side.
No matter what.
So don't be afraid of flying, spred out your wings.
Take my hand.
As we fly away to Neverland.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw, se alice i underlandet! :D

2010-02-21 @ 18:23:22
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Felicia

Avatar går på torsdag! :) Om du vill se den :P Jag tyckte det var så kul att träffa dig!! <3

2010-02-22 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.