Let's be computernerds.

Med den rubriken skriven så ska jag göra klart min caramelldansen animation idag. Det ska bli lite kul att utmana sig själv sådär, vi får se hur det blir! Jag laddar upp en bild när den är klar.
Eller ja, kanske inte nörda hela dagen, jag ska nämligen köpa parfymen idag. Det ska bli lite roligt att köpa sin första parfym sådär, så jag ska nog klä mig lite färgat idag hade jag tänkt. Mest också för att vi ska ta en bild till min nya header, Emelie är snäll och gör den åt mig. Jag hoppas den blir bra. Men det blir det ju alltid när hon gör det!
Jag funderar på vad jag ska ha på mig idag, jag kommer nog fram till något. Jaja, nu ska jag inte sitta och skriva om onödiga saker som alltid.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.