Trött man blir.

Jadu. Idag hade jag skola, inte så länge så det var inte så farligt. Vi diskuterade amerikanska revolutionen. Historia är det ämne som jag alltid har funnit vara mittemellan på något sätt. Ibland är det intressant och ibland är det hur tråkigt som heldst. Revolutioner är inte sådär jätteinressant för mig, mn dock är mayaindiankulturen ganska spännande. Jag tycker att mayaindianerna är ett sådant mystiskt folk som jag vill lära mig mer om, jag tror att de vet saker som inte vi vet.
Nu ska Emelie göra en ny header åt mig, hon är så snäll och jävligt duktig i photoshop! när jag går inte på photoshop fattar jag inget och får värsta rage på att inget funkar.
Imorgon åker jag och handlar Fairy Dust med Paris Hilton, det ska bli lite roligt. Senare i helgen händer ingenting, Felicia fyller år om två veckor och jag längtar efter att ringa henne på morgonen och gratta henne!
Ush, jag har inget vettigt att skriva och vet inte ens varför jag skriver längre.
Hejdå ochj godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.