Utan dina andetag.

"Du är inte självisk... Men du ska äta! :) <3 För du vet, på mitt pyjamasparty som jag kommer ha på påsklovet så ska du få Mr Gelatin (xD) och en massa annat smått och gott! Och det ska vi äta! För Wilda, livet, Änglar och kärlek....
<3"

Felicia, du är bäst, du kan säga emot det hur mycket du vill. Men du är ändå bäst, det kan ingen förneka! ♥ Du kan ta emot mig från vilket fall som heldst, och jag skulle inte tveka en endaste sekund från att ta emot dig på samma sätt!

Vad vore jag, utan dina andetag?


Kommentarer
Postat av: Emelie

aw :D

2010-02-05 @ 11:51:27
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag älskar dig <3

2010-02-05 @ 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.