18.

Jag vill bli 18 nu! Tiden går way too slow!
Ush, jag känner mig så fucking känslolös, mitt liv är härmed svartvitt. Inget händer, någonsin alls! Jag medger att jag är väldigt asocial, men jag menar, vad fan finns det att göra i en liten håla som den här? INGET!
Snart börjar skolan också, så inte najs! Jag längtar tills jag åker till England, det kommer bli ett kul påsklov! Men jag vet inte om jag vågar åka London Eye, den verkar läskig, otroligt hög är den också.
Jag har VERKLIGEN inget att skriva om, livet går runt i små eviga jävla gråa cirklar just nu.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.