37.7

Ush så varm jag är, det känns typ som att jag ska sprängas av värme. Jag har bara 37.7 men ändå känner jag mig så satans varm. Blä.
Det är snöstorm ute, det är inte fint att vara ute, men det är mycket fint att titta på, snö är helmysigt att fotografera i. Som otur är så har jag inte lyckats med någon smärre fotografering där ute, men det är ju febern också.
Vi får i alla fall hoppas att den håller i sig till helgen, för jag vill inte med till Danmark med min klass. Det är så pinsamt att gå runt med dom. Nu låter jag som världens mest bortskämda unge, men har ni träffat dom så skulle ni nog också skämmas. Så vi får hoppas. Senare till helgen så kanske jag ska ut och fota lite, vi får se hur det blir.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.