Fel.

Jag orkar inte. Fan i helvete. Vad har jag gjort för jävla fel?!
Hur jag än gör blir allting bara helt fel, jag orkar inte längre! Jag vägrar att gå till skolan imorgon, de får klara sig utan mig, jag vägrar att åka någonstans, för jag göra bara allt fel, jag vägrar att äta, för jag har ingen lust.
Jag har nått den absouluta nollpunkten, eller kanske finns det mer, men just nu i alla fall. Allt jag vill är att åka till Japan och bli framgångsrik i alternativt mode. Men då ska visst allting gå helt FEL! Min lärare ljuger för mina föräldrar, måste ajg äta som 10000000000 elefanter för att ni ska bli nöjda eller?! Vad är det för fel på er?! Nu hotar mamma pch pappa mig att jag inte får gå på UppCon, tack så mycket då. Dra åt helvete med er. Jag vill inte gå till skolan mer, vill inte. Alla bara ljuger och bedrar mig, vad får det mig att tycka om livet?! Tror ni att jag kan anförtro mig till någon senare? NEJ!
Allt i hela mitt liv blir bara fel, exakt allt. Det finns inga gränser för hur jävla fel det kan bli, just nu undrar jag om jag överhuvudtaget kommer få den framtid jag vill ha, eller om det bara var en dröm som jag fantiserade ihop för att sedan se den krossar som tusen skivor glas som jag ska gå på i resten av mitt liv. Kan inte jag få stanna hemma och vila ett par dagar?! Är det för mycket begärt?! Alla säger alltid att jag ska skärpa mig, om ni satt i min situation, mitt psyke, ja, då skulle ni inte tycka det var så jävla kul det heller! Så kom fan inte och säg något, för ni vet inte!
Ingen vet.
Jag blir så irriterad på livet. Vad har jag gjort? Varför ljuger alla bara för mig och är sådana jävla backstabbers, jag kan inte lite på NÅGON förutom Felicia längre, inte NÅGON ALLS! Det kanske sårar några människor, men jag kan bara inte. Det kommer ta lång tid innan jag börjar lite på er, om det händer någon gång alls.
Fan ta mamma och pappa
Fan ta skolan
Fan ta er
Nu vill jag att ni ska ha en sak klart för er, jag är INTE ute efter att någon ska ömka mig eller tycka synd om mig, bloggen är till för att JAG ska skriva av mig och INGET ANNAT, ni för kommentera, men inte sådana löjliga jävla kommentarer som: Oh jag tycker synd om dig BBY <3
Kanske är jag lite kräsen, men förfan, hur falskt låter inte BBY-frasen.
Jag hatar mig.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2010-01-25 @ 12:24:01
URL: http://fuckingsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.