Grattis.

Idag fyller min storebror 17 år. Grattis åt honom.
Jag åkte och handlade en present till honom, det blev 5 filmer för 99 kronor. Då köpte jag även det sötaste lilla trollet jag har sett! Jag köpte det och döpte henne till Morchakka, när vi kom hem så satt jag och sminkade henne, resultatet blev:




Hon är jättesöt! Sedan åt vi någon taco-röra och jag håller snart på att spy. Efter det blev det tårta och mamma och pappa var ju tvungna att tvinga i mig det. Fan. Men jag hoppas att det kommer att löna sig, ikväll ska jag nämligen använda den sista blekningen jag har kvar. Jag får hoppas att resultatet blir bra.
Nu ska jag inte åka till Stockholm heller, mamma vill inte att vi ska köra i snöigt väder. Så jag får väll sitta hemma och längta tills jag får åka till Göteborg igen.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.