Hur dagen blev.

Den blev faktiskt helt okej. Vi åkte ner till Malmö och hälsade på farmor och farfars gravar och pratade om hur de var när de levde. Farmor var alltid så fin när hon levde. Jag kommer alltid ihåg hennes leende på morgonen, hon var alltid den första som gick upp, hur hon älskade att jobba i trädgården och laga mat. Ja, hon var helt jävla perfekt. Sedan tog cancer kål på henne.
Farfar blev en supande alkoholist, men han var snäll i slutet, då han var nykter, oftast i alla fall.
Sedan skulle alla åka hem, så beställde vi kinamat men jag ville ha sushi, det är ju samma pris på det och sushi är underbart gott! Kinamaten kanske blir till imorgon? Ris med sötsur sås, det är smakligt det med.
Om 2 dagar fyller storebror 17, han bode vara glad, måste hitta någon slags present.
Till min lillasyster som fyller 12 den 9:e Januari vet jag redan, hon ska få en nagel-behandling och målning gratis på en nagelsalong i Stockholm. Vi ska ändå upp till Stockholm, och hon älskar att ha fina naglar.
Jag fyller ju inte år förräns den 3:e juli, det är flera månader kvar tills dess. Suck.
Jaja, nu ska jag göra lite random saker.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.