Imorgon är det skola. Som sagt, tillbaka till den jävla verkligheten.

Ush, så jävla tråkigt, det är nästan som om det är äckligt tråkigt.
Jag bestämde mig i lördags, jag ska byta kön, jag ska bli en tjej. Det är nervöst, men samtidigt mycket spännande, jag undrar vad jag ska heta. Eftersom jag ska flytta till Japan så tror jag att jag tar ett japanskt namn, men det löjligt många att välja imellan, alla japanska namn är mycket fina! Men detta är en hemlighet, ingen får veta förräns jag är lite äldre.
Kawaii Design har världens sötaste tungpiercing, i Lördags så sa pappa att jag kanske inte behövde vänta ända tills jag blir 18 med att få pierca mig, i så fall, vill jag ha den piercingen! Och en under underläppen och en i själva underläppen, och en i naveln. Det är inte så många piercingar tycker jag i alla fall.
Sedan så har jag en jävlig lust att tatuera mig, men jag vill inte tatuera in något obetydligt, utan jag vill tatuera något betydelsefullt, därför funderar jag på att tatuera in: Felica. Jag vet inte riktigt var den ska sitta dock, men någonstans kanske i övre regionen. Kanske armen eller något.
Nu har jag så oerhört tråkigt att jag gör ett schema för veckan, såhär ser det ut.

Måndag: Köpa blekning, kanske bleka håret också.

Tisdag: Gå på fritids till halv 6 bara för att få ha japanska.

Onsdag: Japanska ♥

Torsdag: Sova

Fredag: Skola och sen är det helg!

Helgen: Avatar med Felicia ♥

Det är onsdagen och helgen jag ser fram emot, resten av veckan kommer att bli tråkig.
Jag fattar dock inte, pappa går aldrig ut med kompisar, sitter bara hemma och gör inget, förutom att han jobbar såklart, han säger att jag behöver utveckla min sociala förmåga. Okej, kolla på dig själv först?
Och bara för att jag ska få ha Japanska överhuvudtaget så måste jag gå på ett fritids till halv 6 på tisdagar. Det gör mig rädd, jag vill inte vara social med dom, jag kan inte prata med småbarn, det blir liksom bara helt fel. Men jag vet att vissa kommer att vilja prata med mig, men då får jag vara så kortfattad som möjligt! Eller hitta ett ställe att gömma mig på, jag får ångest, hjälp mig!
Slap me in the face, this is reality, bitch.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Felicia

<3

2010-01-20 @ 08:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.