Inför dagen. Öh.

Nu ska jag sminka mig och fixa mig inför dagen. Jag blev tvingad att gå ner till mammas jobb. Det är inte sådär jättefarligt, det är ganska mysigt att gå ut i snön, förutom att man fryser som fan.
Jag ska fråga om jag får pengar så jag kan gå och köpa mig själv en Powerking eller någonting sådant, för jag är i stort sätt tömd på all energi. Dagens kläder blir:
Grå Tweetie tröja
Svarta jeans
Svarta strumpor
And that's about it.
Jag längtar till Göteborg, jag har fortfarande tonvis med pengar att spendera.
Det känns som om det var flera år jag sminkade mig senast, så det kommer kännas lite skönt att gå ut i den iskalla vinterluften, ibland behöver man lite kyla, även om jag föredrar sommaren över allt annat.
Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning, then I'm off.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

du <3

pengar<3

2010-01-08 @ 19:29:48
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.