Kritvitt.

Det är väldigt vitt ute. Och kallt, otroligt kallt. Jag ska ut lite senare, ska gå och köpa en energidryck och gå på promenad med lillasyster. Det är ganska mysigt, eftersom det alltid går att prata med henne. Funderar på att göra lockar i håret idag, har aldrig haft det.
Plötsligt de senaste dagarna har jag fått en mycket stor lust att spela World of Warcraft, trots att spelet suger. Men vill man så vill man, kanske ska ta och spela lite senare.
Jag ska försöka leva bättre nu, inte bli ledsen för saker som är så små, jag ska försöka ta ett av de många steg mot ett bättre liv, jag hoppas att Felicia följer med. Jag tar henne i handen och hjälper henne när som heldst.
Om ni vill göra mig en tjänst, så be för Wilda inatt. ♥
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ha det så trevligt ute <3

2010-01-30 @ 20:20:12
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Felicia

Be för att Wilda lever i fem månader... Det vore underbart!

Hoppas du också försöker släppa tänk på att du är överviktig och ska gå ner i vikt... Ät Levi, för det är du värd...

Kanske kan vi också ta en promenad, till maxi eller något, tillsammans om några veckor. Hoppas <3

2010-01-30 @ 20:25:01
Postat av: Julia

WoW är awesome! <3

2010-01-30 @ 22:27:02
URL: http://fuckingsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.