Puss och kram. Skumbanan!

Fråga inte om rubriken. För jag vet inte själv.
Idag var den första japanskan! Jag fick ett par söta skosnören av Mizuho-chan, hon är helt awesome! ♥
Jag har inte riktigt en aning om vad jag gör, jag existerar. Om man säger så. Jag längtar efter Felicia, jag saknar henne som fan! Jag skulle ge jättemycket för att få se ett leende från henne. Det är fint.
Ush, jag vet inte riktigt, jag känner mig, meningslös, men jag vet inte. Äh, jag existerar och så är det med det. Men jag irriterar mig på all denna trötthet som har smugit in i mig helt plötsligt, jag är trött 24/7. Sängen är mitt nuvarande tillstånd, nu känner jag bara för att ligga och sova helt. Fara ut i en annan värld, drömvärlden, det är nog den bästa världen som finns. Där kan vad som heldst hända.
Nej nu ska jag allt sova. Hoppas att jag drömmer något fint.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.