Snön faller i bloggen. Lite vintermys här och var.

Klockan är nu 00:39 och jag kan inte sova. Som vanligt.
Jag sitter och chattar på msn med Emelie och Maja, jag och Emelie diskuterar skräckfilmer och jag och Maja chattar om helt random saker. Jag sitter här och funderar lite, på vem jag är och vad jag vill uppkomma i livet.
Det är jag inte riktigt säker på, först ville jag ju gå på textil och design, men sen kom jag på att jag älskar att fixa med hår. Tupera hår, färga och styla det! Och nu har jag fått klyvning och har ingen aning om vad jag ska välja. Det får jag göra, för jag går snart i 9:an, och jag vill gärna ha mina mål klara.
Jag får väll komma fram till något.
Ush, jag är så jävla trött på att mitt liv är svart och vitt! Det händer samma eviga sak om och om igen! Lite andra saker händer lite ibland, men för det mesta ligger jag bara och väntar på att något ska komma, mitt liv har varit det så länge jag kan minnas, en ända lång väntan. På vad skiftar. Men det är alltid något jag väntar på. Om man skulle beskriva mig med 3 enkla ord skulle det vara: Tråkig, Ful, Fet.
Det är så det är.
Nu ska jag kanske se en film, eller något sånt.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.