Uppe hela natten. Igen.

Jag tänker vara uppe hela natten. Kan man inte sova så kan man inte. Går väll och lägger mig vid klockan fyra eller något. Mamma har stuckit igen och kommer inte tillbaks förrän imorgon. Liksom tack. Pappa säger att mamma kommer vara hemma hela dagen imorgon. Jag önskar jag kunde tro honom. För, jag saknar henne faktiskt. Plus att hon måste hjälpa mig att hitta en present åt storebror och jag måste köpa en sak från internet, och det måste ju hon göra. Suck.
Jaja.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.