Dagen har passerat.

Dagen idag har varit ganska så okej. Det värsta är väll allt som jag har ätit. Jag känner mig som en vandrande bomb, som snart kommer att sprängas av fett. Fettet har tagit över mina ådror och mina blodceller, de är inte längre blodceller, utan fett. Mina lår är stora, min mage är stor, hela JAG är stor. Jag måste hitta ett sett att undkomma kalorierna, kanske ska vara ute och gå lite oftare? Jag förbränner ganska mycket genom att gå. Eftersom jag ska till Gekås snart så ska jag köpa mängder med tuggummi som jag kan använda när jag blir sugen på t.ex godis. Tuggummi är bra att ha. Det är också söta mjukisbyxor från Cubus, jag gillar dom verkligen, plus att dom döljer mina enorma lår som jag inte vill visa, men vissa dagar går jag runt i bara linne. Folk kanske inte förstår varför jag gör det, men det är såhär att jag strävar efter att bli lite mer utåtriktad, och, jag kan inte riktigt förklara det, men på något sätt så reflekterar kläderna lite över det också. Men jag gillar mjukisbyxorna starkt.
I alla fall så återgår vi till dagen, jag gjorde mig i ordning och sminkade mig och lockade lillasysters hår och sedan åkte vi in med mamma till Halmstad. Jag köpte en parfym som heter Pink Sugar och doftar muffins, den sjukt god att lukta på. Den kostade 199 kronor, men det får man ju ta, det är faktiskt billigt för en parfym ändå. Den finns på Åhlens för folk som vill ha den, flaskan kan ni inte missa.
Efter det så gick jag och lillasyster till Espresso House och fikade, hon beställde iste och jag beställde en Chai Latte, mamma betalade så vi beställde varsin stor. Chai Latte är sjukt gott, den är så varm och gosig, det ända dåliga är väll att man blir trött av den ganska fort. Men det får man ändå stå ut med. Det var väldigt mysigt att sitta bredvid lillasyster och fika, vi satt i en soffa tillsammans och pratade om helt random saker om ingen orkar att bry sig om egentligen. Men så är vi, vi är riktigt random.
Efter det har inte så mycket hänt, det var väll dagen in princip.

Jag vill mäta midjemåttet, men vågar inte, jag vill inte kollapsa på golvet.

Jag vill väga mig, men jag vill inte att vågen går sönder.
Jag vill vara smal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh. undrar när du ska förstå att du är smal. rentutav benig.

2010-07-31 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.