Dreams

Jag hade nog min läskigaste dröm hittills idag, den var inte skrikläskig, men den var riktigt obehaglig, jag ryser.
Jag minns inte drömmen så särskilt bra, men jag minns det som var läskigt.
Det började med att jag åt chokladbollar, sedan tittade jag mig i spegeln och såg magen välla ut. Jag bestämde mig genast för att banta och åt ingenting eller drack ingenting heller. Sedan efter ett tag så såg jag mig själv i spegeln och såg bokstavligen ett levande skelett, mina höftben syntes tydligare än någonsin och revbenen var också ganska tydliga. Jag bestämde mig för att börja äta igen, men jag kunde inte, jag kunde inte få någonting ner i halsen och jag kunde inte titta på fet mat. Efter en tid så tittade jag mig i spegeln igen och då kunde man se organen också. Jag var helt enkelt ett skelett, en zombie. Sedan, så dog jag. Jag föll ihop, jag kunde inte leva mer och det slutade med att jag hamnade på akuten, men jag var helt utom räckhåll för att räddas. Så jag dog. Jag dog på sjukhuset.
Det läskigaste av allt var/är...
Att jag önskade så när jag vaknade att detta till viss del hade hänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.