Äsh.

Idag har jag varit på lillasysters skolavslutning, det var den sista skolavslutningen på skolan som alla syskonen har gott på till 6:an. Det var lite mysigt att uppleva alla gamla saker. Men samtidigt så börjar man ju tänka tillbaka på tiderna man hade där och vill komma tillbaka dit. Det var himla bra i mellanstadiet säger jag bara. Inget skitsnack, okej kanske lite, men inte alls så mycket som det är nu. Det var bara lugnt och man hade samma lärare i vartenda ämne. Nästan i alla fall.
Det ända som var dåligt med detta är att jag är enormt trött för att jag somnade klockan 1 igår och var tvungen att gå upp vid halv 8 eller något liknande. Men sånt är livet.  Jag vet inte riktigt varför jag började skriva, jag gissar på att jag ville skriva om något men sen så glömde jag bort allt. Äsh.
Nu ska jag nog lägga mig och vila en liten stund, sen så ska jag på en student.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.