Du är missanpassad.

Jag mår inte bra. Jag mår verkligen inte bra, jag har en klump i halsen som inte vill bort. Jag känner mig ful, fet och missanpassad.
Idag så ska vi till pappas bror och fira midsommar, problemet är att jag inte har några färgglada kläder förutom lättklädda kläder. Lättklädda kläder får jag inte ha på mig eftersom jag är i en killes kropp. Inte för korta shorts, inga nylonstrumpbyxor eller något sådant. Allting ska vara täckt med något. Nästan. När de säger att jag inte får ha på mig saker av den anledningen är det som om någon har släppt 50000000 kg rakt på mig. En röst kommer upp i mitt huvud och viskar och klöser i hjärnan. Den viskar saker som: "Du är missanpassad, samhället vill inte ha dig, du är utanför samhället." Jag blir äcklad och gråtfärdig bara jag ser på mig själv. Det värsta är att ingen förstår mig, eller jo, kanske, men ingen vill förstå. De väljer bort mina känslor och sätter sina egna framför. Deras känslor är ju såklart mycket viktigare och mina betyder inte ett skit.
"Dina känslor betyder inget"
Rösten är elak, den hånskrattar och gnager sig in i min hjärna, jag vill sova. Sova bort alla problem för dagen. Men det kan jag inte.
Jag för nöja mig med att ha på mig ett svart linne och svarta aladdin-byxor. Om jag bara hade haft typ ljusrosa så hade det varit bra, men det har jag inte, det är bara att jag inte vill klä mig svart. Jag känner mig så emo.
Jaja.
Nu ska jag göra mig i ordning.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

din familj är hemsk om de beter sig så mot dig. du får se ut precis hur du vill. och samhället är ont, men du är så mycket bättre<3

2010-06-26 @ 18:18:07
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Fanniii

Jag håller med Emelie här ovan pekar, samhället är ont! :c

Adda mig på msn och snacka lite ? :D

2010-07-01 @ 21:36:36
URL: http://welkerphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.