Fuck you.

Jag mår inte bra. Jag är fet, äcklig och skabbig! Jag testade att på handen runt mina lår idag och det gick inte, inte ens över knäet. Det är inte bra. Det är verkligen inte bra. Jag har gått upp massor i vikt. Det är INTE bra. Jag måste hitta ett sätt att förbränna mer. Imorgon ska jag ju till göteborg och gå hela dagen så då förbränner jag väldigt mycket, man förbränner faktiskt mer när man går i högklackat. Men jag vet att jag inte får, men jag kan inte låta bli, jag måste bli nöjd med mig själv någon dag. Jag vill se mig i spegeln och tycka om det jag ser, inte se ett groteskt monster som får mig att vilja spy. Make-up gör inte allt, man måste göra lite själv också.
Ush, jag känner mig jätte äcklad just nu. Jag hatar mig själv.
Nu ska jag packa inför göteborg som kommer att bli awesome!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.