Glad midsommar!

Jag hoppas att ni får en riktigt bra midsommar! Det är ljusaste dygnet på året, men jag ska nog inte vara uppe så länge, jag är så trött så efter att ha sovit i några timmar känns det som inga. Sedan ska jag ju till Malmö imorgon. Min farmors bror begravdes för 40 dagar sedan imorgon, och det hör till den ortordoxa tron att man ska hälsa på graven 40 dagar efter. Sedan ska vi hem till pappas bror och äta midsommar mat, jag gillar inte det, allt jag gillar är jordgubbar. Jordgubbar är seriöst det godaste som finns.
Om 5 dagar åker jag till Göteborg, awesome ska det bli! Jag ska träffa Emelie och vi ska gå runt hela dagen, hälsosamt och kul!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, saker kommer upp men försvinner lika fort, men jag ska nog gå och sova snart ändå.
I alla fall så hoppas jag att alla får en bra midsommar!

Tack för solen föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.