Längtan efter en sol.

Jag längtar efter solen. Jag längtar så. Alla dessa moln, det borde vara olagligt att så många moln, åska och regn kommer under sommaren. Men jag kan ju inte bestämma vädret. Jag kan inte bestämma vädret där ute och jag kan inte göra det där inne heller.
Jag känner mig så livlös, jag lever inte. Eller jo, men jag lever på andra människor. Vissa människor måste jag ha för att vara glad, jag kan inte vara glad annars. Jag kan ju inte klamra mig fasst vid nadra människor så, för jag måste lära mig att var och en försvinner i sinom tid. Förutom vissa personer. Världen förändras, saker förändras, allt förändras, det är inte som i en film att allt blir bra tillslut. Livet kan vara en film som antingen har ett lyckligt slut eller ett mycket hemskt slut. Nu vet jag inte vad jag sitter och skriver, jag tror faktiskt inte att jag orkar bry mig heller. Sommarlovet är här, men jag känner ändå att någonting saknas. Självmordstankar har börjat hemsöka mig. Rakblad, uppskurna armar och blod. Jag känner ingen anledning att leva. Det känns som att allting ändå kommer tillbaks och slår mig rakt i magen. Hur lycklig jag än kommer att bli kommer något alltid att komma och förstöra allt. Jag kommer aldrig bli nöjd med mig, jag kommer alltid att vara tjock och äcklig. Jag kommer aldrig att kunna titta mig i spegeln och tänka att jag faktiskt duger. Det kommer jag aldrig att kunna, för det är inte sant. Det går inte att hoppas på något som aldrig kommer att ske. Det är som att försöka övertala alla att 1 + 1 blir 3.
Jag kan inte ens spy om jag så stoppar en tandborste i halsen! Så fail är jag! Jag är FAIL med stora jävla bokstäver! FAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAIL! Och jag kan skriva det i all oändlighet!
Ful
Äcklig
FET

Nu lyssnar jag på musik för att få mig att må bättre. Det funkar till viss del, men inte så mycket som jag hade hoppats på. Jag vill ut! Jag vill göra något tillsammans med någon! Det gjorde jag ju till viss del igår, jag var på Cubus med lillasyster och hennes kompis och köpte 4 supersöta linnen. Men jag vill ha det så varje dag! Jag vill att varje dag ska vara ett nytt äventyr! Jag vill ha minnen! Minnen för livet som jag kan skriva ner här! Men jag vet ju också, att jag måste inse sanningen också. Sanningne är den att jag inte har några kompisar, eller jo, fyra stycken at the moment. Jag kan bara träffa två av dom. Dom andra måste jag åka till. Dom bor ganska långt ifrån där jag bor. Varför bor jag i denna lilla skithålan?! Jag blir så jävla sur att mina föräldrar för att de valde det här stället att bo på! Jag menar varför liksom?! Det är en liten byhåla! tack för att jag träffade Felicia här, det är faktiskt det ända jag kan säga tack för om Laholm. För vet ni vad, Laholm suger! Det bor 6.000 personer här varav 3.000 om inte mer är barn och 99,9% är fjortisar. Jag är 00.1%. Jag vill bo i en storstad, där det alltid finns något nytt att göra, där man kan åka till sina favoritaffärer varje dag och umgås med alla möjliga! Ingen dömer en efter utseendet eller skriker saker efter en, eller jo några människor gör ju det. Det får man ju ta och räkna med. Jag måste verkligen sluta drömma.

Idag fick jag mina betyg, och jag är faktiskt stolt över att jag bara har 3 G och två IG. Alla dom andra ämnena här jag MVG eller VG i. Så det blir nog ganska mycket betygpoäng tillsammans. Jag kanske har förhoppningar trots allt.  Jag behöver bara förbättra lite så har jag det! Men det kommer att bli jobbigt. När det kommer till att man ska göra det, då är det inte så enkelt längre.

Jag funderar på att skaffa sommarjobb, så att jag slipper tråkiga dagar och som bonus så tjänar jag ju pengar som jag verkligen behöver. Först så funderar jag på Cybtekk som är en alternativ frisör i Göteborg, men då måste jag ju helst bo där och jag vet inte om det går för min faster. Annars så funderade jag på ett jobb på Cubus, kanske hänga upp kläder eller något sådant. Men jag tror inte att någon av dem vill ha ett megastort fetmatroll som skrämmer bort alla kunder. Sommarjobb kanske är ett bra sätt för mig att skippa lunchen också, det får jag fundera på, men jag hoppas det. Men jag tror att man måste vara mint 16 för att jobba där.

Idag insåg jag att jag har blivit en tuggare, jag tuggar tuggummin konstant och köper stora påsar ifrån Lidl. Men jag behöver mina tuggummin för att hålla mig borta ifrån alla sötsaker som jag blir sugen på lite då och då. Det är en liten bonus att tuggummina har laxeringsmedel i sig, om än lite, men det är ju alltid något.

Imorgon blir det sol och det gläder, men sedan kommer alltid molnen tillbaks, så är det alltid.

Så mycket jag skulle kunna skriva, och så mycket jag vill skriva. Men jag vet att folk blir för uttråkade av att läsa allt, så mycket som jag gnäller. Men jag vill ändå tacka dom som läser, kramar till er!
Nu ska jag förmodligen gå ner och låtsas att allt är som vanligt genom masken jag har på mig.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

kram till dig med!

2010-06-15 @ 19:49:10
URL: http://fuckingsilence.blogg.se/
Postat av: Felicia

Önskar jag kunde göra någonting för att muntra upp dig Levi! Inse att du är fantastisk... annars kommer jag aldrig heller kunna bli frisk! För hur kan någon så fin som du vara fet och ful? Då måste ju jag också vara det!

Kramar

2010-06-15 @ 20:57:27
URL: http://ananasjuicen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.