Ni orkar bara inte.

Jag är så jävla besviken. Ni orkar inte ha ett sjukt barn. Ni bara sätter fram maten och förväntar mig att jag ska äta den på mindre än en halvtimme. Ni skiter fullkomligt i min känslor, ni säger bara att jag ska äta, ni bryr er inte alls om ångesten jag känner när magen sväller upp och att jag bokstavligen tvingas att trycka ner maten i halsen för att inte spy. Ni struntar fullkomligt i att jag mår dåligt. Jag har kommit på det nu, ni hotar mig med ätstörningsenheten direkt eftersom ni inte orkar. Ni vill inte ha ett sjukt barn, ni vill att någon annan ska ta hand om mig så att ni slipper. Men sen när jag blir frisk så orkar ni. Fan vad besviken jag blir, jag trodde att ni var äkta. Men icke, ni är så lata. Ni är egoister som skiter i erat barns känslor kring allt och inget, ni skiter i ångesten jag har och skiter i när jag förklarar att jag inte mår bra.
Fan för er.

Kommentarer
Postat av: Emelie

fyfan vad hemskt.

de borde förstå... >: <3

2010-06-30 @ 09:01:57
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.