Allmänhet liksom.

Hej där bloggen.
Idag har det inte hänt så mycket, jag har väll haft tråkigt för det mesta i skolan, som vanligt. Just nu sitter jag och skriver och knarkar spearmint tuggummi, jag älskar det! På Lidl kan man köpa en 130 g påse med spearmint tuggummin för 25 kronor! Billigt billigt! Tuggummi är mycket kul att blåsa bubblor med också. Men inte när man har för stort tuggummi.
Hur som heldst, mamma kommer idag, hoppas jag, hon har varit på Gekås. Hon var snel och köpte en hårspray flaska och tre blekningar till mig eftersom jag behöver färga min utväxt som har blivit flera km lång. Men jag ska nog låta håret växa lite till och sedan skaffa löshår! Jag vill ha Felicias vackra hår, det är så långt och fint! Jag gillar långt hår i allmänhet.
Jag måste träffa Felicia snart igen! Kanske inte denna helgen men någongång då vi båda är lediga, jag hoppas hon har påsklov vecka 13, då kan vi sova över och glo på någon läskig skräckis tillsammans och Felicia kan dricka Pepsi Max för att sedan behöva gå på toa mitt under filmen! Vi hittar säkert någon som båda vill se. One missed call 2 kanske, hihi.
I helgen far jag upp till göteborg och då ska jag såklart in på Kawaii Design och köpa nagelprodukter. Sedan ska jag passa min urgulliga kusin och kanske får jag testa The legend of Zelda: Spirit Tracks. Om han vill att jag ska klara det åt honom vill säga.
Nu har jag nog skrivit vad som händer lite här och var, det finns inte så mycket mer att skriva, men ändå, det är alltid något, eller hur?
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha... xD Bara för att jag är beroende av lightläsk ;P

Jag har bara konstigt hår :O Men tack ändå!

Hoppas med vi kan ses idag...

Jag har ocksså köpt tuggummi och varit på Lidl idag :D

2010-03-15 @ 19:20:49
URL: http://www.wildaandersson.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hoppas du får det trevligt! :D

2010-03-15 @ 20:26:00
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.