Dagen som gått, och dagar som kommer.

Hej bloggen.
Idag har varit en helt okej dag, jag har haft japanska och det var awesome som alltid! Idag hade Mizuho-chan med sig lite japanskt godis och det smakade faktiskt mycket gott. Jag fick också en liten rolig bok med Doraemon och roliga serie-strips, eller låna den i alla fall. Jag lärde mig om japans hav och klimat samt lite flaggor och länder. Det var awesome, som sagt. På tal om skolan så var jag nära på att döda en kille i min klass, och ni vet nog vem jag ksriver om, jag svär att någongång så ska jag minsann hugga av huvudet på den ungen. Jag blir mobbad av en elvaåring, herregud.
Imorgon åker jag iväg till optikern för att kolla om mina linser kan användas på mig och det hoppas jag verkligen. Besöket kostar kanske 400 men det är det värt, om jag kan ha linserna alltså, annars är det totalt bortkastat. Tröttheten har fortfarande makt över mig och jag känner mig skittrött även nu, jag ska kanske på tal om något helt annat försöka videoblogga någon dag. Inte för att jag har någonting att prata om, men det kommer säkert.
Nästa vecka far ajg iväg mot göteborg, jag måste köpa löshår, men jag har tyvärr inte 600 kronor så det får väll räcka med ett par piercingar eller något.
Piercingen jag ska köpa är:


Den är så söt så jag är tvungen, jag piercar mig i tungan bara för den, men den är ju så söt! Jag ska försöka skaffa ihop 600 kronor eller helt enkelt tigga av mamma och pappa, det blir nog att jag köpa det till sommaren istället.

Felicia, förlåt att jag inte svarade på smset du skickade, så jag svarar nu: Du är helt underbar och fin, jag är säker på att det inte blev som du skrev, jag förstår att du känner så. Det skulle vara bra om du har gått upp, men du har säkert inte gått upp så mycket, jag älskar dig hur du än är eller ser ut ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hade gått upp ett kg :(



Tyckte du jag var smal innan jag fick anorexia?

2010-03-11 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.