Kluven.

Jag känner mig kluven. Jag är i två halvor, den ena vill något annat och den andra vill raka motsatsen, jag vet det, det bara känns så. Jag känner mig deprimerad, jag orkar inte gå till skolan imorgon, men jag ska det ändå, för jag ska ha awesome japanska med Mizuho-chan.  Jag känner mig inte som mig själv längre, det har ajg inte gjort de senaste året heller. I helgen vill jag åka någonstans, inte stanna hemma och titta på tv, men orkar jag verkligen det, vill jag verkligen det? Jag vet inte.
Tröttheten har invarderat mig och jag får den inte ur kroppen, den har klamrat sig fast och snart elver jag och tröttheten i en symbios. Jag är så trött så jag orkar inte skriva längre, förlåt bloggen för att jag har varit så oaktiv, men jag känner mig så tom och känslolös. Mina känslor har försvunnit och jag hoppas att de vill komma tillbaks någongång. Men nu ska jag dricka lite, gör läxorna och sedan somna.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Here's a thought, I hope it'll cheer you up a little <3

2010-03-10 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.