Kväll.

Har precis lyssnat på Owl City och märkt att jag gillar honom. Hans musik är så behaglig och lugnande, med dom finaste texterna någonsin.
Idag har jag varit i skolan, deprimerad som fan, men jag vet inte riktigt varför, jag kände mig bara, ledsen. Det var något som tyngde ner mig. Jag hatar alla elever på min skola, även om det bara är två, jag gillar dem inte alls. De är bortskämda jävla äckelungar som inte fattar vad själva livet innebär och kommer aldrig att göra det heller för den delen. Jag vill bara att båda två på något magiskt sätt ska försvinna.
Här är felen med eleverna
Den första: Han är bara helt jävla cp. Han skulle viga sitt liv åt sin flickvän och han är 13! Därför ville han inte prata med mig mer och jag var glad över att slippa prata med honom. Men jag sa dock att flickvännen skulle dumpa honom förr eller senare. Han vägrade att inse det. En vecka senare blev han dumpad! Vad var det jag sa?! Och han är så jävla trög så att det är skrattretande! Sen när har människan haft 2 sinnen! 2, vi har 5 för i helvete!
Den andra: Den hår åttaåringen har så jävla mycket problem så jag vet inte vad. Allt han kan prata om är traktorer, det är det ända som någongång kommer ut ur hans mun. Han är en mansgris och helt jävla dum i huvudet, det har  han fått från sin pappa som är lika dum i huvudet som sin son. Han retar mig för att jag är annorlunda och det retar mig.

Vet du en sak, bloggen, även om man inte tar åt sig av retning just då, så kommer det sedan ändå och äter upp en innifrån. Jag är nog snart helt uppäten innifrån, jag vet inte om det är negativt eller positivt. Egentligen, så vet jag ingenting, jag känner mig så......neutral. Det känns som att jag har stängt av mig själv, att kroppen gör saker, men det är inte jag som gör dom, för jag är avstängd. Alla mina känslor finns fortfarande kvar, men dom yttrar sig inte på samma sätt, jag kan inte göra det när jag är neutral. Det är nog det stadiet jag tycker bäst om att vara i, eftersom jag inte behöver göra någonting där, jag är liksom bara, där, avstängd och tyst. Jag orkar inte vara på just nu.
Nu ska jag gå och sova, hoppas att jag drömmer något fint.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du drömde fint!

2010-03-03 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.