Påsklov.

Nu har jag påsklov, roligt? Nej. Jag är så fett irriterad på att alla jag känner har lov vecka 14, förutom Felicia, vilket är bra.
Min kompis Felizia ska få ta snakebites om 5 veckor! Grattis på henne!
Jag vill också pierca mig nu, det är faktiskt inte så farligt.Om det blir fel kan man ju bara ta ut dem, i och för sig har man slösat lite pengar, men så får det vara. Jag ska försöka göra mitt bästa i att övertala mina föräldrar, i alla fall när jag har fyllt 15 så kan jag väll få en piercing i naveln åtminståne. Det om något är inte farligt, kanske gör lite ont men så får det vara. Jag hatar när ens föräldrar säger att man inte får, man lever ju bara en gång som den man är i livet, och då tycker jag att man har rätt att göra det. Dessutom är ju inte piercings farligt alls, det är bara att åka till doktorn och kolla om man är allergisk mot vissa material så kan man sedan bestämma vilket material man vill ha, och sedan sköta om den såklart. Om man inte sköter om den får man ju skylla sig själv.
Jag måste komma på bra argument för att kunna övertala mamma och pappa, önska mig lycka till!
Nu ska jag gå och titta på tv eller något, skriver kanske mer ikväll.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.