Rainbow Veins.

Cheer up and dry your damp eyes and tell me when it rains
And I'll blend up that rainbow above you and shoot it through your veins ♥

Jag sitter just nu och lyssnar på Owl City med Rainbow Veins på repeat för att den är bäst. Jag sitter och funderar lite över livet och hur jag känner just nu. Jag vet faktiskt inte. Som sagt, jag är neutral och då kan bara sorg nå mig.
Imorgon så ska jag till BUP och prata av mig lite, sedan kanske jag ska på ett möte med halmstads mangaförening, det är första gången jag är där, men det ska nog gå bra, hoppas jag. Äsh, sedan är det inte så mycket som händer, skolan pågår och det är väldigt jobbigt eftersom jag är trött 24/7 och jag orkar inte vara bland en massa lantisar. Men det är bara på torsdag, sedan är det fredag och sen är jag fri!
Nu kom jag just på att jag ska skriva en uppsats till på fredag, så jävla fail. Jag får väll skriva den imorgon och hoppas på det bästa. Så fail jag är! Ush, jag måste skärpa mig! Men hur fan ska jag orka skriva en uppsats på en jävla dag.
Jag vet inte.


Jag ska laga dig, någon dag ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Prata av dig rejält på BUP nu <3

2010-03-04 @ 10:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.