Wäla!

Dagen på Wäla blev jättekul! Jag köpte 5 stycken tuggummipaket, en white paint marker till smink, och One Missed Call 3! Den ska jag se så snart jag har sett tvåan! Felicia och jag har alltid askul ihop! ♥
Men det var enn busschaufför som jag fick seriöst PMS på!
Vi skulle åka hem från Wäla, jag hade lite problem med att få upp mina pengar ur väskan, när det knappt hade gått en minut så sa han otrevligt till mig att skynda mig. Felicia (snäll som hon är) betalade för mig så länge och då sa hon TYDLIGT att vi skulle till Åsljunga. Sedan efter en ganska lång bit så stannade busschauffören hela bussen och gick bort till oss och sa: Ni skulle egentligen hoppat av i Örkelljunga va?
Vi: Eh, nej, varför åker vi då vidare mot Åsljunga, vi sa till och med Åsljunga?
Han: Nej ni sa Örkelljunga!
Vi: Eh nej, det skulle ju vara totalt ologiskt!
Han: Ni får åka med denna gången, men om det kom en kontrollant skulle ni fått betala 700 kronor!
Liksom det är helt troligt att det finns en kontrollant på en buss! Jag och Felicia skrattade skitmycket efter det! Nu kommer vi alltid att skratta åt det! Haha! xD
Men seriöst, vad var det för fel på honom?! Han var sur och otrevlig. Han kanske inte gillade sättet jag såg ut på. Men han är VUXEN! En vuxen jävla människa! Det är sorgligt att det finns sådana människor! Jag mår illa bara jag tänker på det!
USH!
Nu ska jag dricka lite och sedan sova.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.