Alter ego, har jag?

Jag börjar fundera på det här med alter ego, har jag verkligen ett? Visst är det ju så att jag inte riktigt är mig själv, men jag skulle nog inte kunna säga att det är två delade personer. Eller jo, det är nog faktiskt det. Jag börjar misstänka att jag har upptäckt mitt alter ego. Jag är ganska kluven faktiskt, nu är det ju så att alla har tv sidor, men jag tycker att mina sidor är så skilda. Det är liksom två helt olika personer i två helt olika världar. Det är som...ja det är bara så, jag kan inte riktigt hitta någon jämförelse på rak arm.
Alla har nog ett alter ego tror jag, alla har två olika sidor, vare sig de är lite olika eller fullständigt komplett separerade ungefär som mina. Men jag skäms inte för att ha ett alter ego, det känns å andra sidan som en slags trygghet att jag vet att det alltid finns någon som det går att falla tillbaka mot. Det är faktiskt en mycket bra sak at ha ett alter ego, i alla fall för mig. Men jag ska inte börja prata som att jag är två personer även om jag är det, bara i specifika sammanhang.

Min dag idag har varit relativt okej. David blev utkastad ifrån skolan vilket jag blev mycket glad för, nu spenderade jag i alla fall en dag med att plugga utan att bli störd. Sedan kom jag hem och tittade på tv och åt Crunchy Musli vilket har kommit att bli mina nya frukostflingor. Jag älskade dom! <3
Sedan har jag väll spenderat det största av min dag här, vilket är något som jag inte alls ångrar. Sedan kom jag på att jag skulle skriva en uppsats till på fredag om katolism och protestantism, och fick lite ångest. Men sedan smsade jag min hemundervisningslärare och berättade för henne att jag trodde att det var till nästa fredag och jättesnäll som hon är så flyttade hon fram det och sa att jag skulle njuta av värmen. Vi hinner med allt ändå förklarade hon. Det var jättesnällt!

Tack! <3

Nej, nu ska jag tvätta av sminket och gå och lägga mig. Jag får inte vara så trött i skolan imorgon. Men jag kommer att vara det ändå, jaja.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.