Back online!

Jag är tillbaka och viruset är nästan besegrat, just nu sitter jag dock på min storebrors laptop som han lånade ut till mig. Det var ett bra tag sen jag skrev, och då överser jag mobilbloggen. Hur som helst, det har ju varit storhelg i 4 dagar vilket är trevligt. Torsdagen kom och ingenting hände, men det var faktiskt ganska skönt för då han jag vila upp mig lite. Jag älskar att sova, det är då jag försvinner in i min egen lilla värld och då brukar alltid drömmarna ta över. Drömmar, dessa drömmar, ibland är dom bra, ibland dåliga, man kan nog aldrig förutse hur en dröm ska bli. Det vill man nog inte heller, jag gillar överasskningar. Eller jo, nu kom jag på att vi blev tvungna att städa hela övervåningen, jag gillar inte att städa, men nu när man tänker efter så tror jag faktiskt att det var en bra sak att vi gjorde det, även om det tog hela dagen. Jag har nog aldrig städat mitt rum riktigt superordentligt, kanske 2 gånger eller så, men nu fick jag göra det väldigt noga. Jag hittade en tjuga vilket var lite possitivt, eftersom jag är pank så behövs vartenda litet mynt, förutom 50öringar kanske. Det var damm in princip överallt, det fanns inte en kvadratcentimeter som inte var täckt med mycket äckligt damm. Damsugare kan vara bra att ha ibland. Särskilt om man ska städa.
På fredagen höll vi fortfarande på med städningen, det var också tänkt att vi skulle åka till ett köpcentrum som heter Wäla men det blev inte, så vi behövde inte skynda på med städningen. Jag fick damma av lister vilket jag aldrig har gjort innan och det tog 40 minuter att få hela mitt rum dammsugit. Jag blev faktiskt lite stolt över mig själv när det var klart. Det tog mycket tid, men det var det värt tyckte jag.
Eftersom jag inte har haft någon dator i helgen så tog jag tillfället att sitta vid chattroulette på min lillasysters dator vilket jag ofta göra när jag har tråkigt, bara det att 70% av alla som är på den sajten är snuskgubbar. Men ibland hittar man faktiskt någon trevlig att chatta med, men när man har tråkigt så kan man reta någon också, om man känner sig elak vill säga. Vilket jag råkade göra.
Lillasyster tog med en kompis hem och vi satt vid chattroulette i kanske 2-3 timmar, det var roligt, lillasysters kompis hade aldrig varit inne på chattroulette så hon satt där hela tiden och fick alltid en ny kick av varje. Vi mötte en 13-åring som ville ha camsex, det var äckligt, grymt äckligt. Det skrämmer mig att så unga människor går in på en sån sida för att ha camsex, men så är det. Samhället ida är skrämmande.
Vi var uppe till kanske klockan 1, sedan så gick jag och la mig och somnade säkert på en halvtimme, vilket är mycket ovanligt för mig.
På lördag var det äntligen dags för köpcentret Wäla. Hela familjen åkte dit för att få lite familjetid, och det var ganska bra. jag fullkomligt älskar köpcentrum, förutom det faktum att det ibland blir lite mycket folk, men det får man ändå tåla. Det slutade i alla fall med att mammavar snäll och köpte ett supersnyggt linne åt mig med ett rosa peace-tecken på från H&M och ett rosa/vitt striped ifrån Vero Moda. Dom butikerna har ibland bra smak faktiskt, förutom att alla barnkäder är för små och att det är de som är sötast. Men ibland kommer det upp något snyggt för tonåringar också.
Det fanns en liknande buttericks butik där som heter Partaj, där köpte jag my very personal vodoodocka, hon är grymt söt, hon heter Angel och ska vägleda mig genom livet. Jag hoppas att det är sant nu, för jag behöver verkligen vägledning och skydd. Angel går också att sätta på min mobil så hon alltid kan vara med mig.
Om ni vill köpa så gå in på www.voodolls.se
Efter Wäla åkte vi till Ikea och handlade lite, personligen tycker jag inte om Ikea, men jag fick i alla fall en mycket söt tvättkorg, vilket är nödvändigt.
Vi kom hem ungefär vid 19:00 eller något och jag var helt utmattad efter väldigt många nya intryck, fasst jag har varit där innan, men man vet aldrig var för slags människor man stöter på. Det var till exempel en tjej som tyckte min Pikachu-väska var häftig och vinkade åt mig, det var trevligt.
På kvällen så hade jag så tråkigt att jag ringde MAJZ för att hon skulle få pigga upp mig lite. MAJZ är alltid bra på det! Hon lyckades faktiskt efter en timmes pratande, nu kommer min telefonräkning att vara lite högre än vanligt.
Nu till vad som har hänt idag, det är ingenting, jag har bara suttit här i stort sett. Jag gillar inte söndagar, man går ständigt vetandes om att det är skola nästa dag, men i och för sig är det inte så jättefarligt nu, med tanke på att det snart är sommarlov.
Jag längtar som fan till sommaren, jag har lovat mig själv att jag ska upp till Uddevalla och Trollhättan! Jag har också lovat mig själv att jag ska sova över med Felicia, vare sig du vill eller inte! ;D
Nu har ni fått reda på vad jag har gjort, ny uppdatering kommer kanske imorgon. Vi får se.
Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Klart jag vill ;D

Men bara om du lägger ut dina förbaskade bilder x)<3

2010-05-24 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.