I wish I could predict the future.

Jag vill kunna förutsäga framtiden! Jag vill se om livet kommer att fortsätta sin eviga låt som bara tycks gå på repeat eller om den faktiskt kommer att byta låt. Livet är ett spel, ett komplicerat sådant, spelar du dina kort fel, då är du ute ur spelet och blir eliminerad för att kanske komma tillbaks igen.
Jag vill bara ha det som jag har tänkt det, och om det blir det så lovar jag att jag aldrig ska klaga på NÅGOT mer. För då har jag fått det jag vill ha, det lyder:

16: Komma in på hårakademin

18: Genomgå könsoperation samt namnbyte och flytta till Japan.

18- till theday I die: Leva som en alternativ frisör i Japan!


Om jag får detta så ska jag aldrig klaga på något mer! Men jag måste ju själv anstränga mig, det vet jag. Men jag måste komma in, jag kan inte tänka mig något annat! GaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaH!
Nu har jag huvudvärk, jag tror jag sover nu.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kommer lyckas <3

2010-05-19 @ 21:22:55
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.